Dostawa

Dołożymy wszelkich starań by Twoje zakupy dotarły do Ciebie jak najszybciej. Większość zamówień złożonych w dni robocze do 10:30 staramy się wysłać jeszcze tego samego dnia, lecz tego nie gwarantujemy. Czasami z racji wyprzedaży lub specjalnych akcji dostawa może się wydłużyć do kilku dni roboczych. Informacje na temat swojej przesyłki możesz sprawdzić na stronie internetowej lub sprawdzając numer listu przewozowego Twojej paczki, wysłany do Ciebie mailowo.

Zwroty

Zakupione produkty można zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Koszty zwrotu ponosi klient. Zwracany produkt musi być w stanie niezmienionym.

Reklamacja może zostać złożona przez klienta poprzez kontakt pod adresem e-mail: biuro.lunova@gmail.com

Zaleca się podanie przez klienta w opisie reklamacji poniższych informacji:

  • Informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady;

  • Żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz

  • Danych kontaktowych składającego reklamację.

 

Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Metody płatności

Do Twojej dyspozycji przygotowaliśmy wygodne formy płatności:

  • "poza siecią" - za swoje zakupy zapłacisz w sposób, który preferujesz (np. tradycyjny przelew bankowy).

  • "płatności internetowe" - po złożeniu zamówienia nastąpi przekierowanie na stronę wybranego banku, gdzie będzie można dokonać płatności.

Płatności internetowe dokonywane są przy użyciu bezpiecznego połączenia i szyfrowania ssl, za pośrednictwem serwisu PayU.

Ziemia     |     Eksploruj    |    O nas    |   Połącz się z nami

Śledz nas na:

  • Czarny Facebook Ikona
  • Czarny Instagram Ikona

© 2020 by the Lunova